دومین همایش نظام -پاسخگو - جامعه پرسشگر

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1386برچسب:,

 

 دومین همایش نظام پاسخگو– جامعه پرسشگر در محل تالار فانوس شهرستان خرمشهر با حضور و سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه محترم این شهرستان برگزار گردید .

 در این همایش حسین موتورچی دبیر کل جمعیت پرسشگران جوان استان خوزستان ضمن شرح اهداف همایش ، مورد بیکاری جوانان را از اهم مشکلات و معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود : شعار ایران سرای من است بر ما ایرانیان خرمشهری نیز صادق است . موتورچی  جلوگیری از اختصاص فرصتهای شغلی برای افراد غیر محلی و غیر بومی را خواستار واعلام کرد این حق مسلم جوانان خرمشهری است که از فرصتهای شغلی موجود در محل زندگیشان استفاده نمایند .

 امام جمعه محترم خرمشهر ضمن تقدیر از زحمات جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، خواسته بحق جوانان خرمشهری را تایید و در بکار گیری جوانان بومی تاکید کرد .حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت : اشتغال فقط در ادارات و کارخانجات دولتی خلاصه نمی شود . ایشان گسترش فعالیتهای خود اشتغالی و تقویت بخش خصوصی ، بخصوص کشاورزی را از راههای موفق در حل مشکل بیکاری معرفی نمود .

  تقدیر از جناب آقای سید راضی هاشمی و سرکار خانم سکینه سلیمانی بپاس عضویت در کانون وکلای دادگستری استان خوزستان – معرفی و تقدیر از سومین سازمان مردم نهاد موصوف به ترنمیها – مقاله و شعر خوانی از دیگربرنامه های این همایش بوده است.

این خبر جهت مروری بر عملکرد سازمان از آرشیو پخش شده است .



نظرات شما عزیزان:

paniz
ساعت9:35---30 آبان 1391
merc k omadi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب